Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גאדג'טים חדשים 2018

גאדג'טים חדשים 2018

אנחנו דואגים להביא לכם את כל החידושים. לכם נותר רק לבחור. את הגאדג'טים המיוחדים שלנו אנחנו מחלקים לקטגוריות, כדי להקל עליכם את הבחירה, וששת הגאדג'טים שנציג לפניכם בהמשך, יהפכו מהר מאד לטרנד שולט, אז מהרו להיות הראשונים...

אנחנו דואגים להביא לכם את כל החידושים. לכם נותר רק לבחור.

 

כשנותנים שירות לכל החברות הגדולות בישראל, חייבים לשמור על הקצב ולדעת איך להתאים את המוצר ללקוח. זו הסיבה שאנחנו דואגים לחדש את קטלוג המוצרים שלנו ולייבא ללקוחותינו את המוצרים החדשים והמתקדמים ביותר, שכל אחד ישמח לקבל. את הגאדג'טים המיוחדים שלנו אנחנו מחלקים לקטגוריות, כדי להקל עליכם את הבחירה, וששת הגאדג'טים שנציג לפניכם בהמשך, יהפכו מהר מאד לטרנד שולט, אז מהרו להיות הראשונים.

גאדג'טים לסמארטפון

אנחנו לא נפרדים ממנו לרגע, אז למה לא לשדרג אותו עם גאדג'טים מעניינים ומקוריים? אלו החידושים שלנו בתחום גאדג'טים לסמארטפון:

  1. מאוורר – מאוורר קטן המתחבר לסמארטפון ופועל באמצעות סוללת הפלאפון, כך שאין צורך בהטענה או חיבור לשקע חשמל. עכשיו כשהקיץ כבר כאן, ואנחנו ממילא הולכים לכל מקום עם הפלאפון, אין דרך טובה מזאת לצנן את הגוף ולהתרענן.
  2. מגדיל מסך לסמארטפון – כמה פעמים שלחו לכם סרטונים בווטסאפ והייתם צריכים לאמץ את העיניים כדי לראות מה קורה בהם? ומצד שני, אתם לא רוצים לקנות מכשיר עם מסך גדול מדי, כי יהיה מסורבל מדי להסתובב איתו. אז מה הפתרון? מגדיל מסך לסמארטפון! הוא קומפקטי, קל לשימוש ועכשיו גם במחיר אטרקטיבי למדי. לא תקנו?
  3. כיס סיליקון – צריכים לקפוץ רגע למכולת ממול אבל לא רוצים להסתובב עם ארנק? יוצאים לסרט ואין לכם כוח להיסחב עם תיק? יש גאדג'ט פשוט וגאוני שיאפשר לכם לצאת רק עם הפלאפון שלכם, כשבצדו האחורי מודבק כיס סיליקון בו תוכלו לשים כרטיסי אשראי או שטרות ולצאת לדרך.

גאדג'טים למטבח

יש כאלו שאוהבים לבשל ולאפות ויש כאלו שפחות מתחברים, אבל מה שבטוח זה שעם הגאדג'טים החדשים שלנו, כולם יתחילו להיכנס למטבח:

  1. דג מפריד חלמון ביצה – לא אוהבים להתעסק עם הפרדת ביצים? עכשיו יש פתרון קל ומשעשע. דג קטן עשוי סיליקון, באמצעותו תוכלו לשלוק את החלמון מתוך קערת הביצים ולהעביר בקלות לקערה אחרת.
  2. כלי לפריטת גרעיני רימון – אמנם הקיץ רק החל, אך יש דברים שכדאי להזמין כבר עכשיו כדי שיהיה לכם לחגים. כלי לפריטת גרעיני רימון הוא אחד מהם.

גאדג'ט ספורטיבי

נסיים עם עוד גאדג'ט מקורי, שמעבר להנאה שבו הוא גם מסייע לחיזוק השרירים ולטיפול בכאבים:

  1. כדור גיירו – גאדג'ט מושלם המשלב בין צעצוע כיפי לכלי טיפולי, המסייע בשיקום וחיזוק.

את כל הגאדג'טים החדשים תוכלו למצוא אצלנו בגימיקים. אנחנו דואגים לחדש את הקולקציות שלנו בתדירות גבוהה ולהביא לכם את המוצרים המתקדמים ביותר.